• شنبه ٢٠ آبان ١٤٠٢-١٠:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٨٨٤
نادعلی از دستور جلسه آتی شورا خبر داد:

از بررسی طرح الزام شهرداری به ارتقای ایمنی تا بررسی اساسنامه های 3 سازمان

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دستور جلسه آتی شورای شهر تهران، از بررسی طرح الزام شهرداری به ارتقای ایمنی معابر و عرصه های عمومی تا بازبینی بندهای اساسنامه سه سازمان زیر مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و نود و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲ روز یکشنبه بیست و یکم آبان ماه سال ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا انجام خواهد شد گفت: مقرر شده که مهدی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خود را با محوریت موضوعات روز در صحن علنی فردا قرائت کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمنی در معابر و عرصه های عمومی پایتخت، فردا صحن شورا طرح الزام شهرداری برای ارتقای این مهم، را بررسی و تکالیف تبیین شده را در صحن به رای گیری خواهد گذاشت.

سخنگوی شورای شهر تهران، در ادامه از بررسی اساسنامه سه سازمان منتصب به شهرداری تهران همچون، سازمان نوسازی، سازمان ورزش و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بارهمراه با قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه شورا بعنوان 3 دستور جلسه صحن علنی یکصد و نود و یکم خبر داد.

نادعلی در پایان به بررسی گزارش حسابرسی، شرکت نمایشگاه هالی شهر آفتاب تهران و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافربری شهر تهرانف برای سال های مالی 1400 و 1401 نیز اشاره کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: